woensdag 20 december 2017

Kerstkaart Stampin'Up en korte pauze

Vandaag laat ik de (waarschijnlijk) laatste kerstkaart van dit jaar zien. De kaarten gaan vandaag op de post, en hopelijk zijn ze er nog op tijd voor de kerstdagen.




Zoals jullie al gemerkt hebben lukt het mij deze week, en de komende twee weken niet om elke dag iets te posten. Ik zal proberen om zo vaak mogelijk iets te laten zien, maar mijn knutseltijd is deze weken erg beperkt. Met alle feestdagen en een zoon die (grotendeels) het huis uit gaat is er van alles wat de aandacht vraagt. Maar zodra ik iets gemaakt heb laat ik het zeker zien.

In het nieuwe jaar komen er weer allerlei projecten voorbij, uiteraard met de nieuwe spullen uit de Lente/Zomer catalogus.

Ik wens iedereen een hele mooie kerst en een gezellig oud&nieuw. En zie jullie in het nieuwe jaar.

                                                  Bedankt voor het kijken en veel liefs
                                                                        ***Diana***

Geen opmerkingen:

09 10