maandag 11 december 2017

Stampin Up Gratis verzenden vandaag en Sneak Peek week

Vandaag maandag 11 december heeft Stampin Up opnieuw de actie van gratis verzenden. Dit geldt maar 24 uur, nog tot vanavond 23:59.

Wil je hier gebruik van maken mail mij dan zo snel mogelijk je bestelling door op stampsinkandfun@yahoo.com, en ik zorg dat het vandaag nog wordt besteld.

Deze week laat ik kaartjes zien met producten uit de komende catalogus, deze gaat 3 januari van start. 

Altijd als ik nieuwe stempelset heb krijg ik nooit meteen veel ideeën. Dat moet altijd een beetje groeien bij mij. Wat ik dan doe is een voorbeeld van de catalogus namaken. Vaak wel iets aangepast naar mijn smaak door of de kleuren te veranderen of het papier. Daar is de catalogus natuurlijk ook voor, en daarna komen de ideeën vanzelf. 

Voor vandaag een kaartje met de stempelset Picture Perfect Birthday.


Bedankt voor het kijken en een fijne dag! 
***Diana***

Geen opmerkingen:

09 10