dinsdag 8 maart 2016

Cards & Scrap layout

In de laatste Cards & Scrap uitgave staan een aantal layouts en kaarten van mij. Als thema had ik gekozen voor gebruik van ponsen op je layout, geïnspireerd op layouts van Paige Evans.

Op deze layout heb ik een vierkante pons gebruikt en de vierkanten door midden geknipt naar driehoeken. Toen eerst om en om in een rij op het achtergrondvel met een heel klein beetje lijm geplakt. Daarna met de naaimachine een voor een de stukjes met de naaimachine vastgemaakt. Het was wel even een werkje maar het effect vind ik zelf erg leuk. Ik vind het vooral leuk om de ponsen niet alleen op kaarten te gebruiken maar ook op de layouts. En dit kun je ook heel goed met restjes papier doen.





                                 Bedankt voor het kijken, en een fijne dag vandaag.

                                                              ***Diana***


Geen opmerkingen:

09 10