donderdag 23 juni 2016

Project Life Album Becky Higgins Caribische Cruise

Voor het tijdschrift Cards & Scrap had ik als opdracht een Project Life Album van Becky Higgins. Nou ben ik eigenlijk een "normale" scrapper, op vellen van 12"x12', maar ik hou wel van een uitdaging. Voor een heel album heb je wel veel foto's nodig dus heb ik de foto's van onze Caribische Cruise in 2014 gebruikt. Ik vond het geweldig om te doen, en ben zelf erg tevreden met het resultaat. 

Helaas staan er in de Cards & Scrap maar een paar foto's, daarom laat ik nu alles op mijn blog zien. Omdat het zoveel pagina's zijn heb ik de foto's in een collage gezet. Zo blijft het een beetje overzichtelijk. 

Het papier wat door het hele album is gebruikt is Bo Bunny Beach Therapy. Verder heb ik verschillende ponsen en embellishments gebruikt. Heb je een vraag over een bepaalde pagina of embellishment kun je mij altijd een mailtje sturen op stampsinkandfun@yahoo.com. 







Geen opmerkingen:

09 10