maandag 27 november 2017

Gratis verzenden Stampin'Up en kerstkaarten

Voor vandaag is er een prachtige aanbieding van Stampin Up. Tot vanavond 23:50 zijn er geen verzendkosten voor je, ongeacht de grootte van je bestelling. Dus ben je nog iets vergeten en vind je het zonde om daar een bestelling voor te doen? Dan is vandaag de uitgelezen dag om die spulletjes toch nog te bestellen. Dit kan direct via de shop met een creditkaart, of via de mail stampsinkandfun@yahoo.com en dan regel ik het voor je. Komt je bestelling boven de €50 krijg je er van mij een leuk cadeautje bij.

Veel plezier met shoppen. Heb je vragen kun je mij natuurlijk altijd mailen.

En dan zoals beloofd, deze week kerstkaarten. Vandaag start ik met kaarten gemaakt met de Watercolor Christmas Project Kit. Een kit met heel veel materialen waarmee je minimaal 20 kaarten kunt maken. Er zit een beschrijving bij hoe je de kaarten kunt maken. Ik heb ze iets aangepast naar mijn smaak, en zo kun je toch heel verschillende kaarten met deze kit maken.





                                                Een fijne dag en bedankt voor het kijken
                                                                           ***Diana***

Geen opmerkingen:

09 10