vrijdag 8 december 2017

Bookcase Builder mannenkaart

De mannenkaart van deze week is gemaakt met een geweldige set die vaak over het hoofd wordt gezien. Er zitten allerlei stempeltjes in deze set en zo kun je voor iedereen een heel persoonlijke kaart maken. 

Dit keer heb ik er een mannenkaart mee gemaakt. Ik heb een beetje nagedacht wat er op een plank in een mannenhuis zou staan, en heb voor een sportbeker, een globe en een aantal boeken gekozen. Ook vond ik het grappig om het hertengewei er boven te hangen. Als extra versiering heb ik twee washitape strips er onder geplakt.



Inmiddels heb ik de nieuwe Lente/Zomer catalogus binnen en heb er nog wat over. Ook heb ik een nieuwe stapel jaarcatalogussen. Heb je nog geen catalogus en wil je er eentje ontvangen? Mail naar stampsinkandfun@yahoo.com en ik hou er voor je apart. Je kunt ze bij mij ophalen of ik stuur ze naar je op tegen verzendkosten. Deze verzendkosten krijg je terug bij een bestelling. 



Bedankt voor het kijken en een fijne dag
***Diana***

Geen opmerkingen:

09 10