maandag 26 februari 2018

Makkelijke Maandag Petal Passion & Stamparatus Stampin'Up

Al twee weken lagen de uitgeknipte bloemen op mijn bureau, deze waren over van de layout van twee weken geleden. Ik vond het zonde om ze weg te gooien en heb er samen met wat overgebleven stansjes een kaart van gemaakt. Zo gebruik je al je overgebleven en extra gemaakte spullen. 

De bloemen zijn uit het zwart/witte papier Petal Passion DSP geknipt, en het geheel is op een Thick Wishper White kaart geplakt. 



Vergeet je ook niet een berichtje achter te laten op mijn bericht van zaterdag om mee te doen aan de give-away. Ik ga vanavond de Lots of Happy Kit bestellen, want natuurlijk krijg je wel iets nieuws. 

Verder natuurlijk leuk nieuws over de Stamparatus.


De eerste zendingen van de Stamparatus zijn er eindelijk, en kunnen worden besteld. Nu heb ik er twee extra besteld voor klanten.  De kosten van de Stamparatus is €59. Omdat het nu in de Sale-a-Bration periode is, vul ik het aan zodat je toch een leuk product extra kunt uitkiezen. Natuurlijk kun je ook extra spullen bestellen. Je kunt aan de rechterkant op de catalogussen klikken om ze te openen. Ook staan de leuke Sale-a-Bration folders daarbij. 

Wil je er graag één en wil je niet wachten tot 1 juni? Stuur een mail voor woensdag 28 febr 20:00 naar dianabesemer@planet.nl en ik zal daarna je bestelling verzorgen. Ik heb (door omstandigheden) helaas de datum wat moeten vervroegen.

Heb je er meer vragen over kun je natuurlijk ook altijd mailen.

Bedankt voor het kijken en een fijne dag
***Diana***

Geen opmerkingen:

09 10