vrijdag 2 maart 2018

True Gentleman Stampin'Up + youtube filmpje

Vandaag is het weer mannenkaart dag en tijd voor een Youtube filmpje.

In het filmpje leg ik uit hoe ik dit kaartje heb gemaakt, ik hoop dat het filmpje leuk is om te kijken. Ik zou het leuk vinden als je je abonneer op mijn kanaal, dan weet ik dat ik door moet gaan met filmpjes maken. 






Vergeet ook niet om een berichtje achter te laten op mijn blogpost van afgelopen zaterdag om mee te doen met de give-away. Ik geef de leuke Lots of Happy Cardkit weg.  Hieronder plaats ik nog een foto van de kit. Deze is superleuk en heeft een waarde van  €42,50. Compleet met stempels, inkt en potloden. Dus zeker de moeite waard. 

Afbeeldingsresultaat voor stampin up card kit

Bedankt voor het kijken en een fijne dag
***Diana***

2 opmerkingen:

bri-creative.blogspot.nl zei

Leuk en duidelijk filmpje met een mooi kaart.

Anneke Keizerwaard zei

Mooie kaart en goed te volgen filmpje.

09 10